chalusbehzisti.blog.ir

روابط عمومی بهزیستی شهرستان چالوس
ابزار وبلاگساخت و دریافت کد متن متحرک برای وبلاگ و سایت

فرماندار شهرستان چالوس در این نشست صمیمانه ضمن قدردانی از مدعوین حاضر در جلسه ، ایجاد بستر مناسب در حوزه های مختلف و بکارگیری ظرفیت های موجود در این شهرستان را ضامن رشد ، موفقیت و جرقه های مثبت در بسیاری از بخش ها عنوان کرد.

وی ارایه خدمات مناسب به مردم را سرلوحه اقدامات دولت در سنوات اخیر برشمرد و اظهار داشت با وجود فضای آرامش و همدلی مناسبی که در بین مدیران و مسوولین حکمفرماست ، چه در سطح کلان ، چه در استان و همچنین شهرستان چالوس کلیه امور بر مبنای قانون مداری و رعایت ضوابط قانونی در حال اجراست.

محمد ناصر زندی دریافت مشکلات و پیشنهادات و راهکارهای مردمی از طریق سایت فرمانداری و پاسخگویی به آن ها را بعنوان یکی از مهمترین فعالیت هایی نامید که در مسیر خدمت رسانی به مردم بوده است.

نماینده عالی دولت در این جلسه با بیان مطالبی در خصوص اهمیت رسالت اصحاب رسانه و خبرنگاران ، لزوم مدیریت در فضاهای مجازی و عدم نگرش سطحی به فضاهای مجازی ، اهمیت دادن به مقوله فرهنگ و هنر و بهره وری از استعدادهای موجود در منطقه ، ضرورت شناسایی پتانسیل موجود در حوزه های مختلف و استفاده از کلیه ظرفیت ها را از مهمترین مسایل مورد نیاز مطرح کرد و برنامه ریزی مناسب در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی را اصلی ترین وظیفه مسوولین و خانواده ها دانست.

محمد ناصر زندی با اشاره به اهمیت استمرار اینگونه جلسات جهت بیان راهکارها و پیشنهادات قابل اجرا در راستای رشد کمی و کیفی اقدامات در این شهرستان ، اذعان داشت صرفا استفاده از منابع دولتی برای توسعه در ابعاد مختلف کافی نیست و لازم است ضمن بکارگیری از بخش های خصوصی و همت و توان عموم جامعه در این باره اقدام شود.
موافقين ۱ مخالفين ۰ ۹۵/۰۴/۰۶
بهزیستی شهرستان چالوس

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی