chalusbehzisti.blog.ir

روابط عمومی بهزیستی شهرستان چالوس
ابزار وبلاگساخت و دریافت کد متن متحرک برای وبلاگ و سایت

۱۲ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

در ششمین روز از گرامیداشت هفته بهزیستی چهار طرح خوداشتغالی از محل پرداخت تسهیلات قرض الحسنه افتتاح گردید.

۰ نظر موافقين ۱ مخالفين ۰ ۲۸ تیر ۹۵ ، ۱۴:۱۵
بهزیستی شهرستان چالوس

۰ نظر موافقين ۱ مخالفين ۰ ۲۸ تیر ۹۵ ، ۱۴:۰۵
بهزیستی شهرستان چالوس


۰ نظر موافقين ۱ مخالفين ۰ ۲۸ تیر ۹۵ ، ۱۲:۲۱
بهزیستی شهرستان چالوس


۱ نظر موافقين ۱ مخالفين ۰ ۲۸ تیر ۹۵ ، ۱۰:۰۵
بهزیستی شهرستان چالوس

با آغاز هفته بهزیستی چادر بهزیستی شهرستان چالوس در ساحل رادیو دریا با هدف معرفی رئوس فعالیت های سازمان بهزیستی و توزیع بروشور و کتابچه با موضوعات پیشگیری از اعتیاد و کاهش آسیب های اجتماعی نو پدید بر پا شد.

۰ نظر موافقين ۱ مخالفين ۰ ۲۸ تیر ۹۵ ، ۰۹:۵۰
بهزیستی شهرستان چالوس

رئیس اداره بهزیستی و جمعی از کارکنان اداره بهزیستی شهرستان چالوس  در دومین روز از هفته گرامیداشت  بهزیستی با سالمندان مرکز توانبخشی روزانه سالمندان مهر خضراء دیدار نمودند.


۰ نظر موافقين ۱ مخالفين ۰ ۲۴ تیر ۹۵ ، ۱۳:۳۶
بهزیستی شهرستان چالوس


۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۲۴ تیر ۹۵ ، ۱۳:۱۳
بهزیستی شهرستان چالوس

مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در روز پنج شنبه  24تیر ماه  مصادف با  هفته بهزیستی برگزار شد.

  این مراسم با حضور رئیس محترم و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان چالوس و مدیران مهد های کودک این شهرستان برگزار شد و  در پایان حاضرین با ادای احترام در مزار شهدا، با آرمان های والای شهدای گرانقدر، امام شهداء و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تجدید میثاق نموده و با نثار فاتحه و اهدای گل، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس وشهدای دانشگاهی را گرامی داشتند.

 

 

۰ نظر موافقين ۱ مخالفين ۰ ۲۴ تیر ۹۵ ، ۱۲:۴۷
بهزیستی شهرستان چالوس



حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی راشدی نوری در نشست با رئیس و مسئوولان واحدهای بهزیستی چالوس که به مناسبت هفته بهزیستی برگزار شد، ضمن تبریک ایام اظهار کرد: کارهای شما ظریف، عاطفی پرمسئولیت است که می تواند جلوی بسیاری از آسیب های اجتماعی را بگیرد.

وی گفت: فعالیت های شما نیاز به فرهنگ سازی و اطلاع رسانی بیشتر دارد.
 امام جمعه چالوس با بیان اینکه شناسایی افراد آسیب دیده سخت است، تصریح کرد: برخورد شما با افراد که دچار آسیب هستند باید بسیار حساس و ظریف باشد.
راشدی نوری در پایان با اعلام اینکه امروزه در جامعه با معضلات فراوانی از جمله مشکلات اخلاقی و رفتاری روبرو هستیم، گفت: این مشکلات سبب سستی نظام و بنیان خانواده‌ها شده است، بنابراین باید دید آسیب‌ها از کجا آغاز می‌شوند و چگونه باید حل شوند.
شایان ذکر است؛ در ابتدای این نشست رئیس و مسئوولان واحدهای بهزیستی شهرستان چالوس گزارش عملکردی از فعالیت های اداره بهزیستی این شهرستان ارائه کردند.

۰ نظر موافقين ۱ مخالفين ۰ ۲۳ تیر ۹۵ ، ۱۵:۲۸
بهزیستی شهرستان چالوس


۰ نظر موافقين ۱ مخالفين ۰ ۲۳ تیر ۹۵ ، ۱۵:۱۸
بهزیستی شهرستان چالوس