chalusbehzisti.blog.ir

روابط عمومی بهزیستی شهرستان چالوس
ابزار وبلاگساخت و دریافت کد متن متحرک برای وبلاگ و سایت

۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

با توجه به نزدیکی هفته مبارزه با مواد مخدر و برنامه ریزی مناسب در خصوص این هفته، جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر مورخ ۹۵/۳/۲۴ با حضور فرماندار و معاون فرمانداری و بخشدار مرکزی و مسوولین ادارات در فرمانداری شهرستان چالوس برگزار شد.

محمد گلچین مهر رییس اداره بهزیستی شهرستان چالوس در این جلسه به برپایی نمایشگاههای سالانه که در روزهای جمعه با حضور سازمان های مردم نهاد در محوطه مسجد جامع چالوس برگزار می شود اشاره کرد. و همچنین اظهار کرد : واحد اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی شهرستان چالوس نقش مهمی در ارایه خدمات به خانواده های آسیب دیده بر عهده دارد. ایشان بهره برداری از مرکز درمان سرپایی مصرف نواد مخدر در روزهای آینده را خبر داد.

۰ نظر موافقين ۱ مخالفين ۰ ۲۵ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۵۷
بهزیستی شهرستان چالوس

جلسه هماهنگی ستاد اقامه نماز شهرستان چالوس مورخ ۹۵/۳/۲۳ با حضور امام جمعه، معاون فرماندار و اعضای این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری چالوس برگزار شد.

 در این جلسه امام جمعه پیگیری نحوه برگزاری نماز جماعت در مساجد ، ادارات و مدارس را از اهداف مهم تشکیل این ستاد راهبردی مطرح کرد و همچنین ضرورت تعیین وقت ویژه ای برای نماز در ادارات و مراکز آموزشی و برگزاری کلاس های آموزشی در ادارات و دانشگاهها و مدارس، بر لزوم ترویج فرهنگ نورانی نماز با انجام برنامه ریزی اثرگذار تاکید کرد.

۱ نظر موافقين ۱ مخالفين ۰ ۲۵ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۲۳
بهزیستی شهرستان چالوس

در اولین روز ماه مبارک رمضان، رییس اداره بهزیستی به همراه فرماندار شهرستان چالوس و جمعی از مدیران شهری با حضور در منزل یک تن از توانخواهان از نزدیک به بررسی مشکلات این خانواده پرداختند و با اعطای سبد غذایی ماه مبارک رمضان را به ایشان تبریک گفتند.

۰ نظر موافقين ۱ مخالفين ۰ ۲۲ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۲۴
بهزیستی شهرستان چالوس


حلول ماه مبارک رمضان، بهار قرآن، ماه عبادت های عاشقانه نیایش های عارفانه و بندگی خالصانه را به شما تبریک عرض می نماییم. 

روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان چالوس


۰ نظر موافقين ۱ مخالفين ۰ ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۰۴
بهزیستی شهرستان چالوس

 ۱۴خرداد، سالروز ارتحال امام راحل و قیام خونین ۱۵ خرداد را که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می گردد، گرامی داشته و تسلیت عرض می نماییم.

روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان چالوس



۰ نظر موافقين ۱ مخالفين ۰ ۱۵ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۲۹
بهزیستی شهرستان چالوس

به گزارش ایرنا، یاسر محمودی برنتی دبیر سیزدهمین جشنواره ملی تیاتر بومی تیرنگ سه گروه راه  یافته به این جشنواره در بخش صحنه ای را اعلام کرد، که در این میان نمایش شوپه به نویسندگی و کارگردانی سعید ارجمند تحت نظارت بهزیستی شهرستان چالوس به چشم می خورد،

۱ نظر موافقين ۱ مخالفين ۰ ۱۱ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۰۸
بهزیستی شهرستان چالوس

در تاریخ ۹۵/۳/۵ به مناسبت روز جهانی ام اس جشنی با حضور نماینده محترم مجلس شورای اسلامی دکتر احمدی و روسای ادارات و بیمارستان های نوشهر و چالوس در ساحل رادیو دریا چالوس برگزار شد.

محمد گلچین مهر، رییس اداره بهزیستی شهرستان چالوس خدمات ارایه شده به بیماران ام اس از طریق این اداره را برای حاضرین بیان کرد.


۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۰۶ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۴۲
بهزیستی شهرستان چالوس

خبرگزاری آریا- رئیس بهزیستی شهرستان چالوس، خیرین بزرگوار شهرستان چالوس در سال گذشته بیش از یک میلیارد ریال کمک به افراد تحت پوشش بهزیستی این  شهرستان  اهداء نمودند ، همچنین یک خیر بزرگوار چالوسی یک مغازه به ارزش دو میلیارد ریال به اداره بهزیستی اهداء کردند.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران، اداره بهزیستی شهرستان چالوس درسال گذشته خدمات بسیارمطلوبی به معلولین و افراد تحت پوشش این اداره ارائه  کرد، خوشبختانه   با حمایت مدیرکل بهزیستی مازندران و تلاش وافر آقای گلچین رئیس پرتلاش اداره بهزیستی شهرستان چالوس  این خدمات به بیش از 1500 تفر از افراد تحت پوشش   ارائه شد  ،گلچین   ، درجوانی عضو تیم والیبال نشسته کشور بود و با این تیم افتخار زیادی برای کشورمان دشت نمود. به پاس خد مات این مرد زحمتکش به افراد تحت پوشش بهزیستی شهرستان چالوس ، مسئول خبرگزاری آریا دراستان مازندران در سفری به شهرستان چالوس با این مرد پر تلاش گفتگو کرد که ماحصل این گفتگو خدمت شما خوانندگان عزیزارائه می شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان چالوس ابتداء چنین گفت : تمام خدمات ارائه شده به افراد تحت پوشش بهزیستی شهرستان چالوس با حمایت همه جانبه دکترآرام مدیر کل محترم بهزیستی استان مازندران و معاونین این ادراه کل و جناب قریشی مشاور محترم مدیر کل   امام جمعه محبوب -فرماندار ساعی و مسئولین ادارات  شهرداری  چالوس و هچیرود و خیرین شهرستان چالوس مسیرو محقق شده است این جانب وظیفه خود می دانم از تمام این عزیزان صمیمانه تشکر می کنم .

وی درادامه به بیش از120 نفراز زنان سرپرست خانوار اداره بهزیستی شهرستان چالوس اینگونه نوید داد و یاد آور شدند: به توجه به پرداخت مسمتری به زنان  سرپرست خانوار ، تلاش داریم در سال جدید مستمری این عزیزان را افزایش دهیم.  گلچین  ، پرداخت کمک هزینه دانشجویی برای زنان سرپرست خانوار و فرزندانشان را از دیگر خدمات ارائه شده به این عزیزان اعلام کرد و یاد آور شد: تمام زنان سرپرست خانوارتحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند تا از مزایای بیمه و بازنشستگی بهره مند شوند ، تمام هزینه بیمه این عزیزان را اداره بهزیستی تامین می کند .

همچنین 56 خانوار زنان عشایری روستایی شهرستان چالوس از خدمات بیمه روستایی  اداربهزیستی این شهرستان بهره مند هستند.

 وی ارائه کمک های موردی به خانواده های دارای فرزندچند قلو را از دیگرخدمات بهزیستی اعلام کرد و در خصوص نحوه قبول فرزند خواندگی چنین گفتند: در سال گذشته 37 پرونده  فرزند خواندگی تشکیل  شد و به 4 خانواده که مستحق فرزند خواندگی بودند فرزند تحویل دادیم .

به گفته وی، درشهرستان 120 هزارنفری چالوس بیش از 1200 معلول تحت پوشش بهزیستی قرار دارند ، معلولین تحت پوشش از امکاناتی شامل مستمری کمک هزینه تحصیلی دانش آموزی و دانشجویی و توانبخشی بهزیستی بهر ه مند  می شوند، همچنین با توافقی که با شهرداری چالوس داشتیم تمام معلولین تحت پوشش بهزیستی این شهرستان  برای ساخت مسکن تا زیربنا 120متر برای یک بار میتوانند   از پروانه رایگان برخوردار شوند همچنین این عزیزان برای یک بار می توانند از انشعاب رایگان  آب  برق و گاز بهره مند شوند .

رئیس اداره بهزیستی شهرستان چالوس پرداخت تسهیلات برای اشتغال افراد تحت پوشش را از دیگر اقدامات اعلام کرد و چنین گفت : در سال گذشته  با  بیش از 850میلیون تومان  تسهیلات با بهره 4 درصد ، برای 60 نفراز معلولین و زنان سرپرست خانوار و معتادین پاک شده شغل ایجاد کردیم در حوزه مسکن هم با توافقی که با بنیا د مسکن و خیرین داشیم    به  خانواده های  روستایی دارای دو معلول فاقد مسکن 18میلیون تومان بلاعوض و 15 میلیون  تومان تسهیلات بانکی با بهره 4 درصد و به خانواده شهری تحت پوشش فاقد مسکن 30  میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت می شود.

گلچین  ، فعال نمودن بخش اجتماعی بهزیستی و ارائه مشاوره رایگان به زوج های جوان را ازدیگر عملکرد بهزیستی شهرستان چالوس اعلام کرد و گفت : باتوافقی که با مسئولین دادگستری داشتیم تمام طلاق توافقی باید از خدمات مشاوره رایگان بهزیستی برخوردارشوند  درسال گذشته 396 مورد طلاق توافقی از مشاوره رایگان اداره بهزیستی شهرستان چالوس بهر ه مند شدند خوشبختانه با مشاوره خوب همکارانمان 85   زوج   از طلاق منصرف شدند و به زندگی شان ادامه دادند براساس گزارش اداره کل ثبت واحوال استان مازندران اداره بهزیستی شهرستان چالوس با ارائه مشاوره خوب ، در کاهش نرخ طلاق رتبه اول استان مازندران را کسب کرده است .

گلچین ، در ادامه ازحمایت همه جانبه خیرین شهرستان چالوس از افراد تحت پوشش بهزیستی این شهرستان تشکر کرد و یادآور  شدند : خیرین بزرگوار شهرستان چالوس در سال گذشته بیش از یک میلیارد ریال کمک به افراد تحت پوشش بهزیستی این  شهرستان  اهداء نمودند ، همچنین یک خیر بزرگوار چالوسی یک مغازه به ارزش دو میلیارد ریال به اداره بهزیستی اهداء کردند.

 وی افزود: اززمانی که بنده مسئولیت  اداره بهزیستی شهرستان چالوس را بعهد ه گرفتم  خیرین بزرگوار این شهرستان ما را مورد لطف قرارداده و می دهند با همین منظر تلاش داریم برای استفاده بهینه از ظرفیت و توان خیرین شریف این    شهرستان ، مجمع خیرین شهرستان چالوس راتشکیل دهیم امیدوارم با حمایت بیشتر خیرین بزرگواراین شهرستان بتوانیم خدمات رسانی به افراد تحت پوشش را بیشتر ازگذشته  نمائیم.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان چالوس فعال کردن رشته های ورزشی والیبال نشسته  دومیدانی  تنیس روی میز و ورزش زورخانه ای    با همکاری هیات ورزش های جانبازان و معلولین  این شهرستان  را از دیگر اقدامات اعلام کرد و یاد آور شدند: دو نفراز معلولین تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان چالوس عضو تیم منتخب مازندران هستند،  برای شکوفا نمودن استعدادهای معلولین و افراد تحت پوشش  بهزیستی ، بخش فرهنگ و هنر و موسیقی اداره بهزیستی  چالوس را فعال  کردیم و  گروه نمایش  این اداره،   یک نمایش خوب اجرا کرد  که مورد استقبال قرار گرفت و قرار است یک نمایش در شهرستان نوشهرو یک نمایش  هم در مرکز استان مازندران برگزار نماید .

به گفته آقای گلچین، در شهرستان چالوس یک مرکز شبانه روزی و یک مرکز روزانه برای نگهداری سالمندان عزیز و دو مرکز برای نگهداری بچه های بی سرپرست و بد سرپرسیت  فعالیت دارند .

رئیس اداره بهزیستی شهرستان چالوس در پایان بار دیگر ازحمایت همه جانبه مدیرکل بهزیستی استان مازندران جناب دکترآرام تقدیر کرد و یا دآور  شدند : روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان چالوس رتبه اول روابط عمومی ادارات چالوس را کسب کرده است .

۰ نظر موافقين ۱ مخالفين ۰ ۰۶ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۳۲
بهزیستی شهرستان چالوس