chalusbehzisti.blog.ir

روابط عمومی بهزیستی شهرستان چالوس
ابزار وبلاگساخت و دریافت کد متن متحرک برای وبلاگ و سایت

۱۳ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

جلسه کمیته فرهنگی وپیشگیری شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر در روز پنج شنبه مورخ 95/9/18 راس ساعت 10صبح با حضور اعضای  کمیته فرهنگی وپیشگیری ازاعتیاد درسالن کنفرانس اداره بهزیستی برگزار گردید . در این جلسه معاون  فرماندار جناب آقای محمدی فیروز رئیس  کمیته  فرهنگی  وهمچنین دبیر  جلسه جناب آقای گلچین مهر،ریاست  اداره بهزیستی شهرستان درخصوص علل گرایش به مواد مخدر ولزوم مقابله همه جانبه در زمینه عرضه وتقاضا و  همچنین به ارائه راهکارهایی در رابطه با مقابله با شیوع اعتیاد در جامعه وعملکرد  و اقدامات بهزیستی  در این زمینه پرداختند .





۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۲۲ آذر ۹۵ ، ۱۰:۰۲
بهزیستی شهرستان چالوس


۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۱۹ آذر ۹۵ ، ۱۴:۰۷
بهزیستی شهرستان چالوس


همایش روز جهانی معلولان ویژه غرب استان مازندران با حضور دکتر سید سعید آرام مدیرکل بهزیستی مازندران ، دکتر قاسم احمدی نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی ،  امام جمعه نوشهر ، فرمانداران شهرستانهای نوشهر ، چالوس و کلاردشت ،قلندری معاون توانبخشی بهزیستی مازندران ،  سید محمد موسوی کار آفرین برتر کشور و بنیانگذار بنیاد توانا ،و روسای ادارات غرب استان و جمعی از معلولان با همکاری بنیاد توانا در سالن اجتماعات اردوگاه افسران نوشهر برگزار شد . 
  دکترسعید آرام در همایش بزرگ کانون معلولان توانا غرب مازندران که  به مناسبت "روز جهانی معلولان" اظهار کرد:  هر ساله روز سوم دسامبر به عنوان روز جهانی معلولان نامیده می شود  که با هدف آشنایی افراد جامعه با محدودیت ها ،مشکلات و توانمندی های معلولان و  در راستای برطرف نمودن محدودیت ها مراسم گرامیداشتی برگزار می شود.
وی با اشاره به ضرورت آشنایی جامعه با توانمندی های افراد معلول ، گفت: امسال شعار روز جهانی معلولان بنام "جهانی فراگیر و برابر برای همه" است گفت:باید برای دستیابی به این جهان فراگیر تغییراتی در خودمان ایجاد کنیم . و تا زمانیکه نگاه جامعه نسبت به معلولان تغییر نکند ، و معلولان را به عنوان یک فرد توانمند و تاثیر گذار در جامعه نگاه نکنیم به این امر مهم دست نخواهیم یافت . 
رام تاکید کرد: تا زمانی که همه نهادها و سازمانها در انجام وظایف خود در مقابل معلولیت افراد جامعه شانه خالی کنند و تنها به یک دستگاه بنام بهزیستی  محدود شود به آن جامعه فراگیر نمی رسیم و تا وقتی  که جامعه به افراد معلول با نگاه ترحم آمیز نگاه  کنند و کاستی های معلولان را ببینند و توانمندی ها را نبینند به آن جامعه فراگیر نمی رسیم.
مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه یکی از رویکرد های مهم سازمان بهزیستی در سالهای اخیر توانمند سازی معلولان و ایجاد اشتغال پایدار است افزود :  در ۲ سال گذشته بهزیستی استان مازندران در زمینه اشتغال جامعه هدف رتبه اول را کسب کرده است . 
 وی در ادامه مناسب سازی اماکن شهری و عمومی را از نیاز های اساسی معلولان دانست و بیان داشت : اداره کل بهزیستی مازندران  امسال در نظر دارد نسبت به ساماندهی ایاب و ذهاب و حمل نقل معلولان در این استان اقدام نماید . 
در خاتمه این مراسم از تعدادی معلولان نخبه و برتر و همچنین روسای بهزیستی غرب استان تجلیل شد . 




۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۱۳ آذر ۹۵ ، ۲۳:۲۳
بهزیستی شهرستان چالوس

۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۱۳ آذر ۹۵ ، ۲۲:۱۸
بهزیستی شهرستان چالوس

۱۳ آذر روز جهانی معلولان است، روزی متعلق به عزیزانی که با تلاشی وصف ناپذیر از نارسایی ها فراتر رفته اند تا ثابت کنند معلولیت مانع رشد و کمال نیست. بر خود وظیفه می دانم، این روز گرامی را به همه معلولان علی الخصوص معلولان توانمند شهرستان چالوس تبریک گفته و شرکت پر برکت این عزیزان در عرصه های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی را ارج می نهیم.

ارادتمند شما محمد گلچین مهر

۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۱۲ آذر ۹۵ ، ۱۹:۴۶
بهزیستی شهرستان چالوس

در آستانه روز جهانی معلولین، رییس اداره بهزیستی و رییس هیات ورزش جانبازان ومعلولین، کارکنان این شهرستان ،با حضور مرتضی مهرزاد قهرمان پارالمپیک و جمعی از معلولان به دیدار سالمندان مرکز گل نرگس این شهرستان رفته و با اهدای یک شاخه گل مقام ایشان را گرامی داشتند.

۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۱۲ آذر ۹۵ ، ۱۹:۳۲
بهزیستی شهرستان چالوس

در آستانه فرا رسیدن روز جهانی معلولان و گرامیداشت روز مجلس شورای اسلامی ریاست اداره بهزیستی ، ریاست هیات ورزش جانبازان و معلولین، کارکنان و جمعی از معلولان این شهرستان با حضور در گلزار شهدای شهرستان چالوس با خواندن فاتحه و اهدای گل با شهدا تجدید میثاق کردند.

۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۱۲ آذر ۹۵ ، ۱۷:۲۱
بهزیستی شهرستان چالوس


۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۱۰ آذر ۹۵ ، ۲۲:۲۵
بهزیستی شهرستان چالوس

همزمان با روز جهانی پیشگیری از کودک آزاری کارشناسان حوزه اورژانس اجتماعی شهرستان چالوس با حضور خود در مهد های کودک تحت نظارت این شهرستان به آموزش کودکان در خصوص محافظت جنسی از خود و عدم اعتماد و اطمینان به افراد غریبه، پخش بروشور در خصوص کودک آزاری و همچنین مذاکره با مدیران مهدهای کودک جهت اطلاع رسانی و آگاه سازی اقسام کودک آزاری به خانواده ها پرداختند.

۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۰۹ آذر ۹۵ ، ۲۰:۰۴
بهزیستی شهرستان چالوس


افتتاح نخستین کمپین نه به کودک آزاری احترام به کودکان آری، در میدان مخابرات شهرستان چالوس با حضور نماینده فرماندار، بخشدار، حلال احمر، شبکه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، شهرداری، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و ریاست اتاق اصناف و مدیران مهدهای کودک شهری و رو روستایی انجام شد.
۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۰۹ آذر ۹۵ ، ۱۳:۴۳
بهزیستی شهرستان چالوس