chalusbehzisti.blog.ir

روابط عمومی بهزیستی شهرستان چالوس
ابزار وبلاگساخت و دریافت کد متن متحرک برای وبلاگ و سایت

همزمان با پنجمین روز از هفته بهزیستی مرکز مشاوره و روانشناختی عمومی نگاهی دوباره،کلینیک مددکاری آوین و همچنین یک واحد مسکونی خانوار های دارای دو عضو معلول با حضور علوی معاون مشارکت های مردمی و مراکز غیر دولتی و جمعی از مسئولین شهری در شهرستان چالوس افتتاح شد.


به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان چالوس پنجمین روز از هفته بهزیستی در چالوس با افتتاح مرکز مشاوره و روانشناختی عمومی نگاهی دوباره با حضور علوی معاون مشارکت های مردمی و مراکز غیر دولتی اداره کل بهزیستی مازندران و جمعی از مسئولین شهری آغاز شد. علوی با اشاره به اهمیت و لزوم مشاوره در زندگی نوین و پیچیده تر شدن شرایط زندگی افراد با استرس ها و فشار های حاصل از این زندگی، لزوم یادگیری و آموزش مهارت های زندگی و آموزش جوانان برای شروع زندگی را بسیار مهم دانستند و با توجه به جایگاه خطیر مشاوره اذعان داشتند مهارت های زندگی باعث هویت بخشیدن به فرد می شود.


همچنین در راستای افتتاح کلینیک مددکاری اجتماعی آوین شهرستان چالوس،هدف از افتتاح این کلینیک ها را توانمند سازی و کاهش آسیب های اجتماعی دانستند ایشان بیان کردند که در طول 4 سال گذشته 90 میلیارد ریال جهت اشتغال و 2800 واحد مسکونی برای مددجویان که یکی از وظایف سازمان جهت توانمند سازی جامعه هدف است ،اختصاص یافته است. ایشان با بیان اینکه توانمند سازی صرفا به این دو مقوله ختم نمی شود و در مقوله های دیگرکلینک ها به یاری بهزیستی می آیند و در نهایت با امید به اینکه مددجویان با مراجعه به این کلینیک ها دست پر بازگردند برایشان آرزوی موفقیت کردند.


در پایان یک واحد مسکن خانوارهای دارای دو عضو معلول افتتاح گردید.

موافقين ۰ مخالفين ۰ ۹۷/۰۴/۲۶
بهزیستی شهرستان چالوس

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی